Cei opt curajoși

Zis și făcut. Pe 11 mai, deputatul ACUM, Dumitru Alaiba, a mers cu bicicleta până la Ungheni, așa cum a promis săptămâna trecută. L-au însoțit, vorba dânsului, șapte bravi cicliști.

”A fost primul #ProtestAntrenament. Poate mai facem, așa că pregătiți bicicletele”, a scris dânsul pe blogul său, alaiba.md.

După ce a parcurs 100 de kilometri cu bicicleta pe traseul Chișinău-Ungheni, dânsul a venit cu unele concluzii privind calitatea lucrărilor efectuate, însoțite și de o galerie foto. Iată concluziile la care a ajuns deputatul:
1. Acest drum trebuia să fie finalizat în 2016. Suntem în 2019 și lucrările încă nu sunt nici pe aproape gata. Trei ani ratați în care acest drum ar fi putut alimenta creșterea economică în regiune, conectând regiunile la capitală și la hotarul cu UE.
2. Lucrările executate sunt de proastă calitate. Acest drum nu va ține mult și va trebui să-l mai reparăm odată.
3. Drumul costă un milion de euro per kilometru, dar nu arată de un million de euro kilometru. Europenii ne-au dat și bani. Bani avem. Rușine nu avem.

Iată și câteva fotografii:

Cât transport s-a stricat prin gropile astea și câți bani au cheltuit oamenii din buzunar pentru a-și repara mașinile?
Aici trebuia să fie drum încă în 2016. Avem și bani. Rușine nu avem.
Nici nu mai știu – acest drum deja e stricat, sau încă nu e reparat?

Mai multe fotografii vedeți AICI

”Ultimul termen anunțat pentru finalizare, cică, e sfârșitul anului 2019. Eu am dubii că acest proiect va fi finalizat în următoarele șapte luni (sublinierea noastră). Dar problema și mai mare este că drumul „reparat” se strică din urmă. Tare sper ca cineva să răspundă pentru această risipă de bani și pierdere de timp”, a mai scris deputatul, după care a menționat cine se face responsabil, în viziunea sa, pentru gestiunea proastă a proiectului respectiv: Ministerul Economiei și Infrastructurii și Administrația de Stat a Drumurilor.

Între timp, Ministerul Economiei și Infrastructurii a emis un comunicat de presă, în care declară că ”lucrările de reparație a drumului național R1: Chișinău-Ungheni-Sculeni sunt în plină desfășurare, la moment drumul este gata în proporție de peste 60%”.
„Nu mai putem tolera restanțele, cetățenii așteaptă de ani buni ca acest tronson să fie reparat”, a declarat ministrul Chiril Gaburici, subliniind că pentru guvernare este important ca acest drum să fie dat în exploatare cât mai repede.
”Reprezentanții companiilor dau asigurări că finalizarea traseului va fi gata până în luna noiembrie 2019”, se mai arată în comunicat.

Pe 13 mai, deputatul Dumitru Alaiba a făcut o interpelare în adresa Ministerului Economiei și Infrastructurii, în care solicită informații privind banii încasați sub formă de penalități de la firmele constructoare, dacă au fost sau nu sub-contractate unele lucrări și echipamente cu companii-terțe, precum și care este poziția oficială a ministerului privind calitatea lucrărilor.

 

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

(507 vizualizări)

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550  

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: