Imagine simbol: deschide.md
Imagine simbol: deschide.md

Se pare că drumurile de acces spre Ungheni: și dinspre Nisporeni, și dinspre Sculeni, și dinspre Chișinău, vor fi reparate în acest an. Toate trei au ajuns în vizorul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii Drumurilor.

”Noi ne-am adresat Ministerului Transporturilor, ca să ne ajute să reparăm segmentele de drum ce se află în evidența Administrației de Stat a Drumurilor. Este vorba de intrarea în oraș din partea Sculeniului pînă la intersecția cu Decebal, dar și de intrarea în oraș din partea Nisporeniului, pînă la fosta fabrică de ceramică. Ni s-a răspuns că, atunci cînd va fi aprobat bugetul pentru 2016, vor lua în vedere și aceste segmente de drum”, a declarat primarul de Ungheni, Alexandru Ambros.

Fiind întrebat care va fi soarta porțiunii de drum de la Ungheni pînă la șoseaua de centură de pe traseul Chișinău-Ungheni, care nu intră în proiectul de reabilitare, primarul a răspuns: ”Nu cred că trebuie să facem zarvă că, uite, nu au reparat șapte kilometri de drum. Nu poți face totul într-o zi. Normal că undeva te oprești”.
I-am adresat aceeași întrebare și ministrului Iurie Chirinciuc. ”Această porțiune va fi reparată din Fondul Rutier. Se preconizează ca, în anul curent, lucrările să fie duse pînă la capăt și aici”, a spus dînsul ferm.

Referindu-se la șoseaua de centură, care va ocoli orașul Ungheni, Alexandru Ambros a menționat că e doar în folosul unghenenilor. ”Faptul că mașinile grele nu vor mai intra și nu vor merge prin Ungheni e un lucru foarte bun. Acum, circulînd pe străzi unde sînt situate foarte multe blocuri de locuit, mai ales pe timp de noapte, deranjează oamenii. În plus, poluează aerul, deteriorează drumurile, căci acestea nu au fost prevăzute pentru mașni de peste 30 de tone. Eu zic că e un proiect bun”, a explicat primarul.

Veronica Gorea, Lucia Bacalu

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

(147 vizualizări)

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550  

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: