Imagine simbol: www.bucataras.ro
Imagine simbol: www.bucataras.ro

Sînt acele mîncăruri bogate în nutrienţi şi alte substanţe hrănitoare pentru organism, dar sărace în calorii. În felul acesta, nu îţi mai faci griji nici în privinţa siluetei şi nu vei mai fi nevoită nici să consumi prea multe alimente nesănătoase.

Merele
Nu te lăsa păcălită de aciditatea crescută pe care o produce mărul. În ciuda acestui aspect, merele sînt fructe care ţin de foame o perioadă îndelungată. Iar dacă le mănînci cu 30 de minute înainte de masă, vei consuma şi mai puţine calorii. Merele sînt pline de vitamine care taie pofta de mîncare, te menţin hidratată şi ajută la echilibrarea nivelului de zahăr din sînge.

Migdalele
Sînt una dintre cele mai bune opţiuni pentru gustarea dintre mese. Aceste fructe oleaginoase sînt pline de fibre şi grăsimi mononesaturate responsabile pentru alungarea senzaţiei de foame. Consumate în cantităţi mici, între mese, migdalele îţi coboară colesterolul şi previn bolile de inimă. Consumă migdale fără sare.

Supa de legume
Făcută în casă, reprezintă o altă opţiune pentru o mîncare sănătoasă, care nu îngraşă şi care ţine foamea la distanţă. Poţi include în supa pe care o prepari şi carne de pui.

Somonul
Intră în categoria tipului de peşte gras, perfect în dietă. Datorită combinaţiei dintre grăsimile bune şi proteinele slabe, carnea de somon se digeră într-un timp mai îndelungat şi astfel senzaţia de saţietate va dura mai mult.

Ouăle
Sînt ideale pentru prima parte a zilei, oferindu-ţi energia de care ai nevoie. Motivul pentru care ouăle ţin foamea la distanţă este legat de cantitatea de proteine pe care un ou o conţine.

Iaurtul
Este bogat în substanţe nutritive, fiind o sursă bogată de calciu şi de proteine. În plus, acest tip de iaurt ajută la digestie.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

(1 vizualizări)

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550  

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: