Sursa; plante-medicinale-herb.blogspot.com
Sursa; plante-medicinale-herb.blogspot.com

Bananele
Conţin potasiu, vitamina C, vitamina B6, sînt o sursă foarte bună de carbohidraţi. Dacă mănînci o banană înainte de a face exerciţii de gimnastică, vei vea cu siguranţă mai multă energie.

Iaurtul
E o sursă excelentă de carbohidraţi şi proteine, plus calciu, care te ajută să ai oase puternice. Dacă iaurtul e cu fructe, zahărul va reface nivelul de glicemie din muşchii tăi după o sesiune de antrenament.

Alunele şi alte tipuri de nuci
Nucile şi produsele derivate din ele sînt unele dintre cele mai bune produse pentru regimul de slăbit. Au o combinaţie de proteine şi carbohidraţi, iar grăsimile lor bune te fac să rezişti mai mult timp.

Cerealele
Cerealele sînt digerate rapid şi dau o energie pe lungă durată. Cele mai bune sînt cele cu fructe deshidratate sau nuci, alături de lapte.

Mai puţină carne
În general, o masă care să îţi dă energie ar trebui să conţină multi carbohidraţi, multe legume şi ceva proteine. Carnea e o sursă buna de proteine, dar nu trebuie să exagerăm cu ea.

Salatele
Sînt excelente salatele din legume, care-s pline de vitamin. E bine să adaugi şi o sursă de carbohidraţi, cum ar fi: cartofii, pastele, fasolea.

Fasolea
Îţi dă multe proteine şi carbohidraţi într-un “ambalaj” sănătos şi îndestulător. Le poţi servi în salate, supe, tocăniţe sau paste.

Portocalele, lămîia
Cînd faci efort fizic, muşchii tăi suferă mici “rupturi”. Vitamina C din portocale sau lămîi te ajută să le repari mult mai uşor.

Fructele uscate
Chiar dacă au ceva mai multe calorii decît celelalte produse, îţi poţi lua din fructele uscate carbohidraţii necesari unei zile pline.

Grăsimi bune
O cantitate modestă de grăsimi “bune” (ulei de măsline, peşte, nuci, seminţe) îţi protejează inima şi îţi dau energie pentru întreaga zi.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

(3 vizualizări)

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550  

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: