Grupul de iniţiativă prezintă proiectul colegilor lor.
În fotografie: Grupul de iniţiativă prezintă proiectul colegilor lor.

Elevii de la Liceul „Vasile Alecsandri” din Ungheni s-au săturat să studieze doar teorie „uscată” la lecțiile de educație tehnologică. În timp ce fetele deprind măiestria împletitului, croșetatului, avînd parte de tot felul de ocupații interesante, băieții rămîn în urmă la partea practică din cauza dotării proaste a sălii de curs. În mai puțin de două luni însă, băieții au toate şansele să fie deja invidiaţi de colegele lor.

Grație proiectului „Arta în mîinile copiilor”, elaborat de Grupul de inițiativă „Renașterea”, format din cinci elevi din clasa a noua, sala pentru educația tehnologică va prinde viață, căci va fi utiliată cu setul necesar de unelte pentru prelucrarea lemnului.

Despre succesul Grupului de inițiativă „Renașterea”, ghidat de Elena Usatîi, profesoară de educația tehnologică, a fost anunțat oficial profesorilor și elevilor pe 19 octombrie, în cadrul ședinței de lansare a proiectului.

„Ne bucurăm mult că am avut sorți de izbîndă. Sper să reușim să demonstrăm că și băieții pot confecționa lucruri frumoase la educația tehnologică”, a remarcat, în debutul activității, Elena Usatîi. Deși este proaspăt venită la liceu, dînsa a reușit deja să îndrăgească copiii de aici și să-i ajute la scrierea proiectului respectiv. „Elevii de azi sînt bărbații de mîine și ei trebuie să cunoască ce înseamnă o rindea sau ferestrău de traforaj”, a subliniat profesoara.

Pe parcursul a două luni, exact cît va dura implementarea proiectului, membrii grupului de inițiativă și-au propus să procure uneltele necesare, dar și să desfășoare un șir de activități practice. Punctul final al proiectului va fi pus în pragul sărbătorilor de iarnă, cu o expoziție de obiecte din lemn, dedicată tradițiilor și obiceiurilor de iarnă.

La final, Lidia Covali, directoarea Liceului „Vasile Alecsandri”, și-a exprimat încrederea că faptele frumoase ale membrilor Grupului de inițiativă vor fi molipsitoare pentru ceilalți elevi.

De notat că şi acest proiect este finanţat de Fundaţia Comunitară Ungheni, care a oferit suma de 4300 de lei.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

(3 vizualizări)


( ! ) Notice: Undefined variable: commenttitle in /var/www/expresul.md/htdocs/wp-content/plugins/facebook-comments-sync/comments.php on line 51
Call Stack
#TimeMemoryFunctionLocation
10.0001404744{main}( ).../index.php:0
20.0001405528require( '/var/www/expresul.md/htdocs/wp-blog-header.php' ).../index.php:18
30.21838726104require_once( '/var/www/expresul.md/htdocs/wp-includes/template-loader.php' ).../wp-blog-header.php:73
40.22238757720include( '/var/www/expresul.md/htdocs/wp-content/themes/alpha/single.php' ).../template-loader.php:74
50.44619351408comments_template( ).../single.php:149
60.44759368992require( '/var/www/expresul.md/htdocs/wp-content/plugins/facebook-comments-sync/comments.php' ).../comment-template.php:1472

000-017   000-080   000-089   000-104   000-105   000-106   070-461   100-101   100-105  , 100-105  , 101   101-400   102-400   1V0-601   1Y0-201   1Z0-051   1Z0-060   1Z0-061   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   1z0-808   200-101   200-120   200-125  , 200-125  , 200-310   200-355   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-070   300-075   300-101   300-115   300-135   3002   300-206   300-208   300-209   300-320   350-001   350-018   350-029   350-030   350-050   350-060   350-080   352-001   400-051   400-101   400-201   500-260   640-692   640-911   640-916   642-732   642-999   700-501   70-177   70-178   70-243   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410   70-411   70-412   70-413   70-417   70-461   70-462   70-463   70-480   70-483   70-486   70-487   70-488   70-532   70-533   70-534   70-980   74-678   810-403   9A0-385   9L0-012   9L0-066   ADM-201   AWS-SYSOPS   C_TFIN52_66   c2010-652   c2010-657   CAP   CAS-002   CCA-500   CISM   CISSP   CRISC   EX200   EX300   HP0-S42   ICBB   ICGB   ITILFND   JK0-022   JN0-102   JN0-360   LX0-103   LX0-104   M70-101   MB2-704   MB2-707   MB5-705   MB6-703   N10-006   NS0-157   NSE4   OG0-091   OG0-093   PEGACPBA71V1   PMP   PR000041   SSCP   SY0-401   VCP550  

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: